onsdag 1 juli 2009

Ketchup-effekten

Så här kommer allt på en gång..


Middagen på Hotellet när vi kom fram. Ribs.. mmm...


Hotellfrulle är alltid lika trevligt :) Här serverades till och med kaffet direkt till bordet.. Att alla hade på sig tyska "nationaldräkter" gjorde det bara roligare


Lördagen tillbringades i München där vårt enda mål var att hitta dessa snygga kepsar och brillor. Per och Bullen fikade mest..


Så till tävlingen som vi var där för.. Kort sammanfattning. Jasse ägde alla, vann med flera minuter. Mike snabbast som valingt på simningen. Var tillsammans med Bullen och en till under cyklingen och hade en lucka på 40sek. Jag fick bokstavligen stryk på simningen runt första bojen och har lärt mig att tyskar är hårda killar. Kanske lite för hårda!? Schumann som jag slogs med blev senare diskad, varför vet jag inte.. 3e varvet cykel stötte jag och solokörde i 5km utan resultat. Bullen snuvade mike på 3e platsen med en stark löpning sista varvet.

Bör tilläggas! Simningen var i en roddarbassäng. Cyklingen runt bassängen, dvs. platt! (28:53 över 2mil) och lite tråkig.. Löpningen gick offroad på stigar och i höggräs. Prisutdelaren som ni kanske känner igen!? Faris Al-Sultan frågade Jasse om vi hade åkt hela vägen från Sverige för den här tävlingen.. kul:P


EuroTouren avslutades för oss med dubbla hamburgare på Donken och RedBull.

Resten av gänget har lite jobb kvar att göra i Holten! Lycka till och kör hårt!!

/Nicke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar