lördag 27 juni 2009

Bonarace in Holland

En bild säger mer än tusen ord.
En film visar 24 bilder per sekund.
Och den här är nog ännu bättre!
Behöver jag säga något mer?



Jo, föresten det var extremt god taco till middag. Fruktsalladen efter var inte dum den heller! Vi har alltså kört en minitriathlon idag, där distansen var 300m-8km-1,5km. Simningen avverkades i en liten sjö vid en camping, cykelbanan var ett varv där vändpunkten roligt nog låg i Tyskland. Löpning var sedan tre varv runt en lång häck.

Jag är medveten om att jag stavat fel till "transition area" och säkert något mer men jag bryr mig heller inte!

Imorgon kör München-gänget tävling i München och vi har vilodag. Tack.

6 kommentarer:

  1. Grymt! Lycka till nu! Tänk positivt och våga ta för er.

    /Jocke

    SvaraRadera
  2. Kul och proffsigt. Ni kan uppenbarligen mer än att bara vara duktiga triathleter.

    /Per

    SvaraRadera
  3. Har hört att detta är den mest populära filmrullen i Motala just nu, härlig handling, starka skådespelarinsatser och skickligt filmteam.Kan man hoppas på Bonarace i
    Holland II/ Simson

    SvaraRadera
  4. Lycka till i Holten nu!! Kör hårt OCH taktiskt ;) Syns i Vansbro och Hallsta :)

    SvaraRadera
  5. Ni är bara så underbart duktiga och coola. Helt klart bäst!

    / Ola

    SvaraRadera