lördag 27 juni 2009

Ooops...

Nu tänker ni: Varför skriver hon inlägget 20 i 9 på morgonen när hon egentligen ska göra det på kvällen?
Svaret är enkelt: Jag glömde helt bort mitt lilla uppdrag.
Så jag tänkte att jag skulle ta igen det nu innan träningen.
Gårdagen var en bra dag med ganska sorliga inslag. Fyra stycken av sig begav sig till München för en sprinttävling mot Bayerns elit. Efter tävlingen blir det direkt en resa till Düsseldorf flygplats för att åka hem. Inget mer Sittard för dom alltså! Så det blev att ta farväl rejält.
Den jag träffar först är ju Mike och detta händer inte förens om 1 och en halv vecka. Ganska lån tid att vara i från sin bror! Resten av de som åker hem träffar jag antagligen på Vansbro eller Hallsta tävlingen.
Vi "the leftovers" kändes oss lite vilsna där ett tag men insåg att vi måste ta oss i kragen och göra det bästa av situationen. Så vi stack ut och sprang. Haha ne, eller jo det gjorde vi. Men inte som nån slags terapi.
Varit och handlat har de andra varit, jag sov som en gris till ett hajprogram på discovery channel.
Vi planerade in att grilla nu på kvällen, det är ju lite lättare när man bara är 6pers. Fast det spelar egentligen ingen roll hur många man är när grillen inte funkar... Så det blev det att steka efter ett tag.
Men det blev riktigt gott trots allt. Vi fick lite uppdateringar om det andra gänget som heller inte hade det så dåligt, Mike hade precis tryckt i sig revbenspjäll med bakad potatis..
Ne nu börjar det dra ihop sig. Måste allt dubbelchecka så att allt är med. Idag är det nämligen 2st Mini-tri race som står på schemat.
Ha det bra! KRAM ANNNIE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar